26 september 2016

I'm free to be the greatest

Den här hösten har börjat så mycket annorlundare än alla de tidigare höstarna i åbo, med tanke på att jag nu förutom att vara studerande också jobbar nästan varje dag. Min fritid är, så att säga, ett minne blott och därför vill jag ta en titt tillbaka på de fina stunder jag hunnit uppleva, med början för nästan exakt en månad sen. En onsdagskväll i augusti hade nämligen både jag och Sebbe ledigt så vi cyklade ner till ån och köpte med oss en Ben & Jerry's glass för att lyxa till det, en sista sommarkväll.
Några få dagar i september har jag haft tid att gå till skolan för att träffa kompisar och försöka skriva på slutarbetet. Kompisarnas skratt och den fina utsikten är verkligen super, men jag har insett att det inte passar mig att skriva slutarbete där. Skolmiljö e too much pressure.
Några utekvällar har jag också hunnit med. Två onsdagskvällar har jag t.ex. dansat på monkey med Jarina och Emilia och KK:s gulisintagning var också en höjdpunkt att vara o kolla på i år. Den 15 september skålade jag och Sebbe för våra 4 hela år tillsammans. Han gör mig så lycklig ❤
Förra söndagen var det åbo dagen vilket betyder fyrverkerier. Jag och Sebbe mötte av en slump på Jarina och Markus så med dem stog vi nere vid ån och såg en raket finare än den andra lysa upp himlen. Det var nog precis lika fint som alla de tidigare åren!

4 kommentarer:

  1. Jeee ett blogginlägg! Jättefina bilder :)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder :D Spc den med champagneglasen!

    SvaraRadera