29 april 2016

You gotta put your back into it

Det som skulle bli min lediga, produktiva vecka blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag vaknade upp förkyld på måndagen och alla mina planer om att göra uppgifter, slutarbete och fixa i lägenheten kändes som bortblåsta. Men en massa färggrann mat, ingefära och vila fick bort min förkylning och det mesta på min att göra lista blev slutligen gjort. Jag har omorganiserat i köksskåpen, skrivit 2 skoluppgifter, lånat böcker till slutarbetet och belönat mig med en shoppingdag. Inte illa. Sådär annars är det ju sista April redan imorgon och det betyder också att det i helgen är vappen. Vi kommer fira det med wappmiddag imorgon och troligtvis den vanliga picknicken på söndag. Hoppas på sol och en rolig, minnesvärd helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar