30 november 2015

They say hey little girl in this world you will learn when you're older

I fredags kom mamma, pappa och Sofia hit till Åbo. Vi hade två jätte härliga dagar med massa shopping, lillajulsfirande på Rico och roliga diskussioner. Så glad över att de kom på besök! På lördagskvällen när familjen åkte hem, fixade jag och Sebbe till oss lite och vandrade iväg till Emma och Mika. Där var vi ett gäng som hade samlats för lillajulsfirande med glögg, jultårtor och en massa annat gott. Blev en rolig kväll, men själv var jag så otroligt trött efter veckan så jag hade nog lite svårt för att hålla mig pigg hela kvällen hehe. Igår vaknade vi upp till solsken, för första gången på länge! Så otroligt härligt att jag tvingade oss ut på en promenad så fort vi vaknat och ätit morgonmål haha. Ännu bättre blev dagen när vi på kvällen bestämde oss för att höja julstämningen med att baka pepparkakor. Det var så mysigt! och så gott att äta både degen och de färdiga pepparkakorna. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar