30 december 2017

Mitt tvåtusensjutton

Beskriv året med tre ord
Jobb, relationer, glädje

Hur har ditt 2017 varit?
Jättebra! Det här är nog första året på länge som jag verkligen njutit av varje dag och gjort allt sånt som jag mår bra av.



Hade du några nyårslöften och höll du dem?
Jo, jag hade nog några. Ett av dem var att börja träna mer aktivt, vilket jag har gjort. Jag och Jarina skaffade gymkort i januari och har regelbundet gått till gymmet i ett helt år nu. Dessutom hade jag även som mål att utvecklas på jobbet, vilket jag verkligen har gjort. Jag har lärt mig så mycket nytt och blev här senast också utbildare. Stolt över mig själv!

Vilka stunder från 2017 kommer du aldrig glömma?
Snöiga Helsingforsweekenden med Sebbe, vappenhelgen med mina fina flickor, min och Sebbes tysklandsresa, tjejhelgen i Hangö, soliga septemberhelgen då familjen var på besök, Kemistklubbens årsfest, glöggrundan och julen!



Vilka sånger kommer påminna dig om 2017?
Många men typ Despacito av Luis Fonsi, Daddy Yankee och Justin Bieber, Crying in the club av Camila Cabelo, More than you know av Axwell /\ Ingrosso, Issues av Julia Michaels och Stargazing av Kygo.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och bil. Precis som vanligt. Men annars så känner jag att jag i år faktiskt har unnat mig ovanligt mycket i matväg såsom restaurangbesök, fika och glass, glass i mängder.



Gjorde någonting dig riktigt glad?
Här måste jag nog definitivt säga framgång på jobbet. Men också all tid jag har fått tillbringa med min familj och mina fina kompisar!



Vad önskar du att du gjort mer?
Hade ju nog gärna tränat lite mer om jag haft tid men annars så hade jag kanske velat jobba lite mer på mitt och Sebbes förhållande. Efter så här många år har vi nog båda märkt att det krävs mer än bara vardag för att få allt att funka. Dessutom kom jag nu på att jag borde ha gått oftare på bio, det är ju så himla kul!

Vad gjorde du på din födelsedag?
På min födelsedag jobbade jag morgonskifte och när jag kom hem blev det paketöppning. Efter det åt jag och Sebbe goda pizzor på Dennis och sedan blev det filmkväll med mockarutor. En riktigt mysig dag!

Har du några planer för 2018?
Inte mycket annat än att jag vill åka på en resa med Sebbe, årets resa var så otroligt lyckad så jag hoppas vi slipper iväg på en resa i år också. Sen skulle en tjejresa också sitta riktigt fint.

Vad ser du fram emot under 2018?
Många tjejkvällar, någon resa och sen vill jag börja satsa mer på mig och min framtid ☆

2 kommentarer:

  1. Vilket bra år, och har på känn av att 2018 kommer bli minst lika bra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo så bra år o vi får hoppas så! :D

      Radera