11 september 2016

Bring on all the lights

På fredagskvällen var jag till sokos på ett event med Jarina, Sarah och Ida. Eventet stog Make Up Store för och vi fick se en höstsminkning, höra om det senaste från märket samt äta och dricka gott. Chokladmoussen var så mums!
Efter eventet var vi ivriga på att fynda något fint att köpa med oss hem. Ögonskuggorna som jag beundrat många gånger var lika fina nu också, men de kom inte med mig hem den här gången heller. Istället körde jag på ett säkert val och köpte hem en av mina favorit sminkprodukter. Det jag köpte var min favorit concealer cover all mix. Jag har använt den här concealern i många år och den är såå bra! Så självklart var jag tvungen att köpa mig en till nu när jag dessutom fick 20% rabatt på den.
Efter eventet satte vi oss ner på Tiirikkalas terass och njöt av något varmt att dricka. Jag blir alltid så himla inspirerad när jag hänger med domhär flickorna så nu har jag fått inspiration så det räcker och blir över. Så peppad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar