30 januari 2018

En måndag med flickorna

Igår efter jobbet mötte jag upp Jarina och Ida för en lunch på Hanko Sushi. Jag har faktist aldrig förr ätit sushi och har lovat mig själv att göra nya saker 2018 så att testa på sushi, liksom Gdansk resan, blev ju ett bra början.



Jag beställde in deras small lunch plate som innehöll 10 sushibitar och tyckte faktist det var helt gott. Jag älskar ju annars att äta fisk så det är rätt konstigt att jag inte smakat sushi tidigare, men nu är det gjort!



Efter sushin mötte vi upp Petra och gick in till Robert's coffee. Jag beställde en chococino som både var god men också så fin. Kolla liksom på mönstret, sånt gör mig lite extra lycklig.



Där på cafeet satt vi och pratade om blandannat bloggar, förlovningar och tatueringar. Jag har fått värsta dillen på att göra en tatuering de senaste åren och tror nu också att jag har bestämt mig för exakt vad och var jag ska lägga den. Så pepp på att den kanske kommer sitta på min kropp inom en snar framtid. Lika peppande var det med en måndagslunch och fika med flickorna, för precis som det stog i min kaffemugg, there is always time for coffee & friends ♡

4 kommentarer:

  1. Mönstret i din kopp var faktiskt fint! Ännu finare på bild :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, såna fina mönster bord man ju alltid få i sin kopp! :D

      Radera
  2. Så fina bilderna blev! Förutom den som ja ser sur ut på hehe... :'D

    SvaraRadera