22 november 2017

En kväll på Tiirikkala

Igårkväll, samtidigt som snön började ringla ner över Åbo, var det dags för en bloggträff på Tiirikkala. Jag var egentligen inte alls påväg i början men ändrade mig i sista sekund och bra var vel det, för det blev ju en riktigt mysig kvällsfika med bloggtjejerna.



När vi så gott som alla var samlade gick vi ner för att beställa något smått och gott och jag var inställd på en varm glögg, men nere vid disken ändrades ju tankarna lite. Bland deras kakbitar såg jag en pannacottakaka med lingon och den ville jag abslout testa och till det tog jag en värmande kopp med rooibos te. Nöjd tjej!



Där uppe i Tiirikkalas mysiga soffhörn satt vi i någon timme och pratade om sånt som hör bloggare till. Det är ju alltid kul att träffas upp med människor som man delar ett intresse med, det blir ju så lätt då när konversationerna på något sätt bara flyter på. Så att kalla sig för bloggare känns ju inte så dumt efter en kvällsfika som denna ☆

 SofiaVictoriaIdaAmira och Jarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar