31 mars 2017

Vårtecken



I onsdags var jag ledig och en ledig dag för mig är oftast fullproppad med program, så var även den här onsdagen. Jag och Sebbe var och förhandsröstade, åkte till mylly och vi gick också en sväng till teaterbron som var så fin med alla gula narcisser. Ett riktigt vårtecken! På kvällen hade jag bokat in en middag tillsammans med Jarina och avokadopasta stod på menyn. Det blev lika gott som vanligt och medans vi åt satt vi och skrattade åt gemensamma förhållandeproblem och såg himlen bli fin i rosalila nyanser.



Igår efter jobbet träffade jag upp Jarina igen och vi gick ut på en promenad till teaterbron före vårt gympass. Den här gången hade jag med mig kameran också och fick den fina gula bron förevigad. Jag fick såna vårvibbar igår när vi stod där på bron och nu idag känns våren som bortblåst. Utanför fönstret är himlen grå och träden har ett vitt tunt snölager på sig, vad händer liksom? Nu hoppas jag bara att vädret vänder tillbaka och att vi nästa vecka har vår igen i luften!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder Cessi! :D Mums med avocadopastan också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Petra, tycker själv o bilderna e så härliga o våriga! O joo mums med avokadopastan <3

      Radera