30 mars 2016

High on love, divinity, wine and gold

Efter helgen i Vasa hade jag bestämt mig för att ta lov en vecka och bara ta det lugnt med familjen där hemma. En må bra vecka var det som jag behövde och en sån fick jag verkligen! Under min visit där hemma hann vi gå en lång promenad varje dag, ha en shoppingdag i Björneborg, äta påskgodis, vara en eftermiddag på stallet och träffa både mommo och fammo ett par gånger. Jag hade dessutom turen att både mamma och pappa var lediga hela veckan, så jag hade sällskap precis varje dag, vilket var roligt!
Under de sista dagarna där hemma började också våren visa sig. Veckan som började med snöfall och kyla slutade med solsken och smulten snö, så härligt! Ett bättre "lov" där hemma kunde jag inte ha fått, jag är så himla nöjd med veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar