6 december 2015

Wir tanzen schwerelos

Det var en massa stress med prosemin före vi på torsdagen slutligen stod och presenterade det vi jobbat med en stor del av hösten. Det gick helt bra och efter det gick vi raskt hem, bytte till halarna och vandrade iväg mot domkyrkotorget och glöggrundan. Under kvällens gång gick vi runt till de flesta av stans barer, samlade på oss stämplar och chillade hemma hos Emilia före det bar av mot efterfesten på börs och monkey. Själva eterfesten var nog varken bra eller dålig. Stämningen var verkligen på topp men där var så jäkligt med folk. Speciellt mycket kaos blev det ju när Norlie & Kkv uppträdde. Vi köade länge och när jag slutligen slapp in och skulle leta upp Sebastian, blev jag intryckt i folkmassan och slapp inte ens ut. Då släppte alla känslor och jag ville gråta, skratta, vara arg och fick en otrolig klaustrofobi. Lite panik helt enkelt hehe, när jag inte hittade någon som jag kände och telefonen var så gott som död. Men sånt händer och annars var det nog en bra kväll och det berodde nog främst på att jag hade roligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar