2 november 2015

I swear you deserve so good

I fredags, den 30:onde oktober, var det min dag. Dagen då jag fyllde 21. Har så länge jag kan minnas alltid haft korta skoldagar när jag haft födelsedag och likaså i år, vilket självklart var positivt! När jag kom hem från skolan vandrade vi iväg till Kuppis paviljongen, som blivit mitt favorit lunchställe. Vi åt goda sallader, lax med hummersås och glass till efterätt. Så sjukt gott som vanligt! Hemma väntade paket på mig och jag blev riktigt överraskad över hur fina saker jag fick. Där fanns blandannat en sodastreamer, en mysig pyjamas och choklad. Senare på dagen bakade vi morotskaka och resten av kvällen satt vi nermysta i soffan framför pinsamt många avsnitt av solsidan. Lördagen sov vi länge, bakade pizza och sedan bar det av till HK-areenan för min del. Det var min och Eevis tur att sköta om kuplagladiaattorit denhär helgen och det gick faktist helt okej. Lite stressit men annars bra. Vi skippade halloween utgången i år och vandrade istället iväg till Emma och Mika för en chill lördagskväll. Vi sydde halarmärken, pratade om årsfest och såg på Så mycket bättre och Känn ingen sorg. Härlig kväll det med. Söndagen blev min latdag, som jag tillbringade framför tv:n så gott som hela dagen. Men en promenad i mörkret hann vi trotsallt också med, något som blivit ett vardagsmåste den senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar