22 mars 2015

All that I've compromised to feel another high, I've got to keep it down tonight

Veckan som gått började med flera plusgrader, vårjacka och påskliljor kring gatuhörnen där jag gick. Skolveckan var dock ingen höjdare för min del. Jag har varit så arg och stressad över en uppgift som nu slutligen blev det sämsta jag nånsin gjort, men det är bara en kurs och sånt händer ibland. Efter en tung vecka unnade vi oss iallafall lite gott när vi gick runt på stan igår. Splizzeria blev platsen och lite småkär blev jag nog i det stället. Inredningen var helt i min smak, pizzorna otroligt fräscha och allt var bara så bra. Dit ska jag definitivt igen! Imorse blev det som vanligt söndagsmorgonmål i soffan och tvslöande lite för länge, sedan var vi ute och gick i blåsten och nu blir det matlagning. Annars är det mycket lugn och ro som gäller med tanke på den kommande veckan då schemat är fullt med blandannat mattetent, företagspresentation och pampas nationaldag. Wuhuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar