19 maj 2014

When you lose the way and you hit the wall I'd be the one to carry you home

Förra onsdagskvällen kom Seb hit till Åbo, vilket jag verkligen hade längtat efter. På torsdagen efter att jag jobbat vandrade vi in till stan och köpte nya springskor till Seb och även jag råkade som vanligt kära ner mig ett par som jag var tvungen att köpa. Nya skorna har kommit till bra användning efter långa länkar varje dag. Både sena kvällar till solnedgången och tidiga mornar i sommarvärme, så härligt! Fredagen blev verkligen inte som vi väntat oss, vi fick plötsligt en egen lägenhetsvisning och några timmar och flera hundratals samtal senare blev lägenheten vår. Nu väntar bara lite pappers och bankarbete innan vi har nycklarna i händerna. Lördagen och speciellt söndagen bjöd på otroligt fint väder med riktig ordentlig sommarvärme. Så under de dagarna vandrade vi ute längs ån(seb dog av värme i sina jeans), solade, myste och tog det lugnt. Så härliga dagar med min fina pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar