3 april 2014

We live in cities you'll never see on screen

De senaste veckorna har rusat förbi och först nu har jag haft tid att kolla tillbaka på allt som hänt sen mitten av mars. Det har blandannat varit fint vårväder, jag har haft besök av Seb en helg och haft tid för några mysiga sovmornar. Vi har lanserat vår hemsida och jobbat mycket med våra turku karting projekt i skolan. Fredagen den tjugoförsta åkte jag hem och spenderade tid med familjen, träffade min Seb.. och hade en rolig lördagskväll med fest hos Diana och en massa dans på tippon. Här hemma i Åbo har jag har drunknat i skolarbeten och tenter men även hunnit träna en hel del med Sarah. Senaste helgen var jag hemma igen och spenderade dag och natt med fina Seb, tog farväl av vår ena gerbil, läste på tyska och på söndagen åkte jag tillbaka. Hej stressiga liv säger jag bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar