24 april 2014

Sextonde till tjugotredje

Onsdagskvällen började jag packa min väska inför påsken och helt plötsligt fick jag också överraskningsbesök av ingen mindre än min milipojke. Stor överraskning var det verkligen och rosor fick jag för den delen också. Torsdagen åkte jag hem, gratulerade pappa och kvällen spenderade jag hos bästa Seb. Sen på fredagen blev det lite firande med kakor och annat gott. Lördagen åkte jag och familjen iväg till Vasa för lite shopping.. Och på kvällen blev det förfest hos Mari och sedan fortsatte vi resten av natten på tippon. Söndagen var vi trötta men kaka hos mommo orkar man alltid med iallafall. Måndagen vinkade jag av min seb och resten av mina två lediga dagar låg jag i förkylning, skrev en fackuppsats och njöt av vårvärmen. Sen på onsdagen packade jag ihop och åkte ner till åbo igen efter en bra påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar