19 november 2013

I remember dreaming about the things I do right now

I fredags var vi var bara några timmar på en företagarmässa från skolan och efter det åkte jag hem, så redan kring en 6 tiden satt jag i Crazycat och åt. Några timmar senare väntade jag på min seb som kom från militären och därefter blev det en fredagskväll hos honom. Lördagen slappade vi och sen åkte jag hem tillbaka för lite familjetid innan jag, än en gång, for iväg till Crazycat med Seb. Åt min favoriträtt och en god efterrätt innan vi fortsatte kvällen med att köra runt, slappa i kievari och sen dansa resten av natten i tippon. En riktigt kul och oplanerad kväll som fortsatte med en härlig och lugn söndag dagen efter. Vi har en stressig vecka på gång och gårdagen var jag i skola från 8.30-18. På kvällen fortsatte matte räknandet inför tenten vi hade idag som gick helt okej, inget mer. Så nu fortsätter jag veckan med ytterligare tre jobbiga deadlines innan jag tar veckoslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar