28 augusti 2013

Jag tycker om att jag kan vakna på natten och se dig brevid mig och tänka fan vad jag är lycklig med dig

De senaste dagarna har varit riktigt händelserika med början från lördagen då vi åkte ner till dragsvik för att se faneden. Det var riktigt kul att se hur det såg ut där och när allt program var klart åkte vi upp hit till åbo igen. På kvällen åt vi gott med pizza och chokladmousse och sedan gick vi ut och vandrade och mötte även på johanna och daniel. Söndagen latade vi oss länge, var ett varv till centrum, slappade vid ån och på kvällen blev det filmkväll. Måndagsmorgonen var jag supernervös men med Seb som stöd gick allt bra och bättre blev dagen eftersom att skolan och framförallt klassen, på hela 47st, verkar riktigt bra. Sedan dess har vi haft en otroligt kul och högljudd speeddating, haft presentationsövningar inför klassen, varit på gulisöl, ätit nattmat och fått en massa info. Ikväll har jag bara slappat för en gångs skull och även haft lite besök av daniel innan vi gick ner och köpte mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar