19 maj 2016

I love to see you smiling

Min helg hemhemma blev väldigt bra! De hade lovat regn hela helgen men till min lycka föll de första dropparna först på söndagseftermiddagen, så det gjorde ju ingenting alls. Programmet för helgen blev ett par långa promenader längs favoritplatserna, ett besök till Närpes, eurovisionskväll, en eftermiddag på stallet och födelsedagsfirande.
I söndags fyllde nämligen Sofia hela 15 år och det firade vi självklart med lite kalas och kaka. Det är nu som min ålderskris sätter igång på riktigt, när lillasyster fått mopedkörkort och det börjar närma sig 7 år sedan jag fick mitt. Jag e gammal. Nånej, men jag e i alla fall väldigt glad över att jag hade möjligheten att va hemma den här helgen och fick skratta, koppla av och njuta av tiden med familjen. För sommaren som kommer blir faktiskt den första sommaren jag inte kommer va i min hemstad. Läskigt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar