24 februari 2016

You see the stars, but they just see the skies

Jag åkte hem över helgen och möttes, precis som jag ville, av en massa snö och mer föll det ner hela helgen! Under helgens gång hann jag besöka fammo samt mommo, hänga med familjen och självklart kolla melodifestivalen. Både på fredagen och söndagen var jag och mamma ute och gick med Sofia och hennes sköthundar. Och jag blir såå hundkär varenda gång jag är med dem, de är ju så otroligt snälla och söta! Mot söndagskvällen när det var dags att åka till Åbo igen var jag och Daniel, så att säga, mindre glada. Jag har aldrig kört i så dåligt väder! Det kom snö precis hela tiden och vägen var oplogad, så lyckan som kom när jag körde in på min parkeringsplats här i Åbo går inte att beskriva haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar