6 september 2015

Before you play with fire, do things twice and if you get burned, don't be surprised

I tisdags satte mitt tredje skolår igång och samma kväll kom Jarina och Markus hit till oss innan vi fortsatte vidare till Lyni. Halarna var på, vi fick våra efterlängtade halarmärken(som var fula..), drack drinkar och dansade till de bästa låtarna. Onsdagmorgonen blev det tidig väckning och redan före klockan 8 satt jag och Jarina på bussen till HK areena. Där träffades vi nästan hela teamet och gick igenom allt det senaste inom Ydeas.På torsdagen blev det fotografering av bollarna ute i Impivaara och tillbaka i skolan planerade vi höstens arbetsfördelning och liknande. Så kul när allt börjar rulla på igen. På kvällen hade kemistklubben gulisintagning så jag mötte upp Sebastian där och kollade några punkter de höll innan vi fortsatte vidare till B för en natt full av dans. Efter knappa fyra timmars sömn vandrade jag på fredagsmorgonen iväg till kåren där företagarmässan kom att hållas. Jag var otroligt trött och benen orkade knappt hålla upp mig men helt okej gick det på mässan för det och dagen var ju trotsallt kort, till min lycka. Väl hemma från mässan råkade vi båda två här hemma somna mitt på dan, sånt som annars aldrig händer. Men rätt så skönt var det också att få vila upp sig lite efter några väldigt fartfyllda men roliga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar