17 maj 2015

Freedom is mine and I know how I feel

Veckan som varit har gått förvånansvärt fort och jag har försökt njuta av tiden på praktiken så gott som det går. Fastän jag på morgnarna inte varit den piggaste har jag ätit de flesta morgonmål, och andra mål också, på balkongen. Blåbärsgröt har blivit nya favoriten.. Vädret har inte direkt visat sig från sin bästa sida, särskilt på morgnarna, så paraplyet har varit i flitig användning.. De dagar då solen trots allt tittat fram har jag, så ofta som möjligt, beundrat den genom det härliga taket vid praktiken.. En dag hade vi de dessutom de gosigaste hundarna på besök på praktikplatsen och min hundkärlek växte något enormt.. På kvällarna har jag gjort goda smoothies, varit ute och gått, sett på tv samt pratat i telefon lite för mycket. Visst ensamhet i all sin ära, men jag trivs nog så mycket bättre med sällskap här i lägenheten. Men nu är det bara att bita ihop och klara av fyra veckor till innan jag också får åka hem och ta sommarlov. Det går bra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar