21 januari 2015

I'm from x, you're from y, perfect strangers in the night

Jullovet slutade i sjukstuga för min del. Så från nyårsdagen och framåt gjorde jag inte så mycket annat än tog det lugnt, hängde med familjen och var en sväng till vasa innan vi den sjätte januari åkte ner till Åbo igen. Veckan innan skolstarten här i Åbo jobbade jag på min nationalekonomiportfolio, fick ögoninflammation, var ännu mer sjuk och hade många chillkvällar. Skolan satte igång igen också och så var vi självklart till monkey på back to school party. Vi började kvällen med Sebastians kompisar och dansade sedan natten lång inne i monkey. Både Emilia och Sarah har fyllt 22 nu i början av januari också, så en tjejkväll hos Sarah har vi också haft. Det var så härligt att träffa flickorna nu igen efter jullovet! Efter första skolveckans slut(för min del) firade vi med lite gott på rico deli när vi var och shoppade ute i raisio i lördags. Så otroligt gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar