31 december 2014

It hurts, that I remember every scar and I've learned. But living is the hardest part, I can't believe what I did for love.

Hur har ditt 2014 varit?
Som en berg- och dalbana, en massa uppgångar och lika många nergångar. Jag har varit otroligt ledsen och stressad över skolan och liknande men andra dagar har jag varit glad och lycklig.

Hade du några nyårslöften och höll du dem?
Jo! att jag skulle ta träningen på allvar när jag märkte hur bra jag mår av att träna. Jag har gymmat, varit ute på långa länkar och gjort allt de jag aldrig förr trodde jag skulle orka göra.
Vilka stunder från 2014 kommer du aldrig glömma?
Dagen vi fick vår nya lägenhet, härliga varma sommarkvällar på kanonviken, monkeykvällar, sommarjobbet som telefonförsäljare(värsta jag gjort), tiden då militären tog slut för Sebastian, saker vi gjort med Ydeas och tjejkvällarna. I allafall hela maj-månaden, då känns det som om det hände mycket!
Vad spenderade du mest pengar på?
Precis som ifjol satte jag nog mest pengar på lägenheterna.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
En massa saker! mina fina vänner, min familj och självklart Sebastian. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt  mer på mig själv och dessutom borde jag ha lagt ner mycket mer tid på skolarbeten.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var i skolan, på eftermiddagen gick jag och Sebastian runt i Kuppisparken och såg på mina favoritkaniner(hihi) och på kvällen kom kompisarna till mig.

Tror du 2015 kommer blir bättre?
Bättre vet jag inte men lika bra. Jag ska i alla fall göra allt för att komma framåt i skolan, hitta en bra praktikplats och utveckla mina svagheter till det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar