3 juni 2014

Living how we wanna, speeding through the life. Crazy something normal, we don't need advice.

På onsdagskvällen åkte jag hemhem, hämtade upp Seb från milibussen och så for vi till honom. Torsdagsmorgonen sov vi länge, sedan var jag på examenskalas, kvällen var vi ute och körde och på fredagsmorgonen var jag till frissan. Efter det mötte jag upp Seb på stan och vi var till elite en sväng innan han åkte iväg mot Helsingfors över helgen. Blä. Lördagen var vi på Sofias sista lågstadie skolavslutning. Sorgligt men sant och efter det åkte vi hela familjen iväg till närpes där vi blandannat åt gott på pizzeria casa.  Väl hemma tillbaka blev jag upphämtad av Mari och så åkte vi iväg till Samuel på studentkaffe. Lördagskvällen började vi med förfest hos Anton, därefter tog vi taxi in tillbaka till stan där resten av natten spenderades i tippon. Söndagen var jag otroligt trött men vandrade iallafall med Sofia och mamma till hundgården. Där hämtade vi upp hundarna, gick en långpromenad och lekte med dem lite innan det var dags för mig att packa och åka till åbo igen. Tillbaka i åbo är det jobb som gäller och några kvällar framöver kommer jag troligtvis, precis som igår, sitta och planera och drömma i nya lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar