4 februari 2014

Lay down your head you're not alone, anywhere you go I'll follow.

Förra veckans utmaningsvecka blev riktigt rolig och filmen Mathias gjorde blev helt superbra, finns att ses på vår facebooksida här. Förutom att va i skolan har jag även storhandlat på punnitse&säästä, sett på film och gymmat lite. Helgen var jag ensam här i åbo för första gången och passade då på att köra iväg till raisio och ödsla tid med lite shopping. Jag har även chillat med Johanna och Daniel här hemma hos mej och varit ute söndagsvandrat i någon timme.
Det blev en passande lugn helg inför denhär veckan som börjat som en mardröm. Jag hade närmare 12 timmars skoldag igår och dessutom har vi tyska förhör och inlämningsuppgifter som tagit alla krafter ur mig. Jag släpade mig dock iväg till gymmet ikväll vilket var riktigt bra med tanke på vår Monkey fest som vi har imorgon, så förhoppningsvis får det upp mitt humör lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar