6 november 2013

Life is journey where you stumble and fall, but I’m okay when I lie down in your arms.

I fredags körde jag hem igen och på kvällen blev det mys med bästa seb, var så härligt att se honom igen efter två veckor. När jag kom hem på lördagen blev det tårta och finbesök.  Lördagskvällen började vi på två olika ställen och sedan körde vi runt lite innan det bar av till tippon med de andra. Efter några timmars dansande var det dags att åka hem och helt plötsligt blev jag chaufför och vi var inte hemma förrän på morgonen. Kan ju säga att jag var allt annat än pigg när vi skulle åka ner till åbo igen på söndagseftermiddagen. Skolveckan började jobbigt och efter gårdagens mattelektion var det dags för mattestöd av Kevin med Maiki och Marika(som även tagit bilden). Första gången sedan skolstarten som jag faktist förstod något, tummen upp för det. Sådär annars har jag tillbringat all min tid utan för skolan såhär, framför datorn med gott att äta. Så går det när motivationen e på noll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar