30 september 2013

Yours are the sweetest eyes I've ever seen

I fredags körde jag hem igen och på kvällen fick jag besök av Seb. Vi och några kompisar var och hälsade på Nico, därefter var vi till grillen och på lördagen var det dags för höstmarknad. Vi vandrade runt, såg en massa bekanta och köpte godis, en smått obligatorisk grej för mej. Efter marknaden åkte vi till Seb och på kvällen var vi på förfest hos Julia. Resten av kvällen spenderades på alma och sen blev det en massa dansande i tippon innan vi tog oss hem igen. Söndagsmorgonen sov vi, eller iallafall jag länge och dessutom blev jag överraskad med frukost på sängen. Så gulligt! Resten av dagen slappade vi bara och sen var det dags för mig att åka hem, packa det sista och hämta upp kompisarna för att åka ner till åbo igen. En riktigt bra helg var det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar