13 september 2013

Don't wait for tomorrow it's to late to turn away

Vi har inte haft någon skola sen i måndags så på tisdags eftermiddagen var vi ett gäng som for iväg till kuppis för att spela fotboll och beachvolley. Det var riktigt kul och på kvällen for jag ut och vandrade med Daniel. Onsdagen hade vi ett kort möte med våran frk grupp och på kvällen var jag på en mässa med daniel och johanna. Där efter blev det lite parkhäng och sedan bar det av till monkey. Vi dansade massor och det var riktigt mycket folk där så stämningen var på topp. Mindre smart var jag dock när jag kom hem först fyra tiden och knappt hann med tre timmars sömn innan torsdagens program startade. Blev upphämtad tidigt på torsdagsmorgonen och då for jag och jesse och höll en bingorunda till ett åldershem. Sedan mötte vi upp resten av gruppen vid citymarket där vi fortsatte med hungerdags insamlingen en stund. Efter en tung dag fortsatte kvällen med gulisintagning. I lag 22 var jag en av 6 personer och jag kunde helt klart inte hamnat med några bättre människor, vi hade så otroligt roligt! Dessutom råkade vi vara fyra från klassen i samma lag vilket var skoj. Hela intagningen var en riktigt rolig upplevelse och kvällen avslutade vi med en massa dans på monkey.

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder, speciellt på mig............ not

    SvaraRadera