23 augusti 2013

Take you with me if I can, been dreaming of this since a child, I’m on top of the world.

Onsdag morgon åkte jag ner till Åbo och fick som tur var med mig resten av familjen också. Dels för att alla saker inte rymdes i bilen men även som sällskap. Efter att ha släppt av alla kläder i lägenheten vandrade vi iväg till centrum där det följde några timmars shopping och café besök, där vi förövrigt åt de största muffinsarna jag sett. Första natten ensam gick förvånansvärt bra och på torsdagen fixade jag till det sista och resten av dagen spenderades i centrum med lite shopping och annat kul. Idag fick jag besök av Daniel och där efter följde lite mer shopping, subway och flera timmars cyklande. Var en riktigt kul dag och vi hann upptäcka en hel del saker också. Somliga bra och somliga mindre bra hehe.

2 kommentarer:

  1. hej. kan du inte lägga upp nå bilder på din nya lägenhet ? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej visst kan ja det, så fort ja har tid :)

      Radera